it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

yang ada. aku.

betul apa aku rasa selama ini.
selama aku ada perasaan itu.
kau cari aku masa kau susah
mungkin itu juga salah aku
mungkin aku pernah melakukan itu
pada yang lain.
selama ini aku jua perasan
kau ada untuk aku.
tetapi bukan selalu.
kau selalu untuk yang kau sayang saja
aku?
bukan?

aku gelisah dengan apa yang terpapar di skrin itu.
akhirnya seakan lega pula.
bila semuanya sudah berpaksi
di kedudukan normal.
ini mungkin yang terbaik.
untuk aku.
yang lain ini.
yang terlibat langsung atau tidak,
terima kasih.
ini hanya sementara.
untuk apa?
tidak diketahui.
motif?
tidak diketahui.
yang ada
yang tinggal
selamanya
adalah aku.
aku.
rabitahnaqsa.
fragile di situ.
sementara tunggu ajal datang.
datang menempah hidup di dunia lain




salam

No comments:

Post a Comment