it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 25, 2011

banyak+makin

banyak hari .
makin penat . 
banyak hari .
makin sibuk .
banyak hari . 
makin berdebar . 
banyak hari. 
makin serabut . 
terima kasih kawan-kawan . 
buat hari saya selalu macam pelangi . 
naik turun hidup tu biasalah 
*turun berat tak biasa bagi aku, cesss*

Thursday, October 20, 2011

ini untuk kau, sahabat-kawan-boyfie

sebenarnya dah lama aku nak buat entri khas ni untuk kau .
semasa kau baca ni, mesti kau tahu ini khas untuk kau .
aku tak tahu macam mana untuk lebih menghargai kau .
cuma selama ini aku sentiasa mahu yang terbaik untuk kau .
yang lain , jangan terasa . sebab aku semacam lebihkan dia *kau*
bila aku membuat entri ni .
cuma , kalau korang berada di tempat aku .
korang akan tahu kenapa aku amat menghargai orang ni *kau*

kita kongsi , simpan . terlalu banyak *tak kongsi lelaki yang sama*
kita pernah menangis rindukan *laki aku n laki kau kawan*
banyak nak kongsi nih
tak banyak nak kongsi dengan yang lain .
tapi kau tetap ada kat situ nak dengar aku mengarut
*tahan*
kau memang suka berkorban kan ?
ternyata . banyak dah kau korbankan .
tak semua juga yang sempurna .
tapi kita macam saling melengkapi . kan perempuan ? *kau*
paling aku akan ingat sampai mati biar macam mana kita nanti .
*dah lama aku nak buat entri ni*
aku tak makan untuk 2 hari *cam mustahil kan aku tak makan*
kau balik dari pasar malam . nulis kat sticky note .
"kau kena makan nih , kalau tak , siaplah kau . jangan kawan dengan kite"
eh, perempuan ! kau kenapa nak sweeeettttt beribu kali ganda nih dengan aku eh ?
ishh !
lepas tu .
jahit baju sama-sama .
dengar lagu sama-sama
hujan sama-sama .
cam harrrrr !
aku nak cerita satu-satu . tak cukup untuk entri nih . tapi aku rasa kau tahu siapa *kau*
kawan ,
terima kasih selalu ada dengan aku .
susah senang sesama.
*walaupun kau selalu menyimpan*
kita sama-sama berlagak sangat kuat
tapi kita tahu siapa kita.
terima kasih sebab kau buat aku berakal sikit *lebih kot* .
terima kasih sebab kau buat aku fikir 'kawan kau bukan dia seorang'
untuk yang lain , terima kasih sebab selau hiburkan aku .
aku mesti rindu korang nanti .
sayang korang fit-fit sampai matilah . *walaupun macam mana hubungan kita nanti*

p/s : dah lama & banyak kali entri ini di edit .
       editing yang nih aku tak nangis pon ! huhuhuh



good day !

what a good day may be a very busy day today!

terasa lapang yang amat !

tapi sesak dada memikirkan hari kita yang makin dekat . 

Tuesday, October 18, 2011

gileputus !

aku dah tak ada kena mengena dengan siapa-siapa dah ! 
dah tak yah nak kaitkan aku dengan mana-mana jannnsss ! 

Monday, October 17, 2011

loveulikealovesong !

video

dah beratus kali aku dengar rasanya .
tak cukup tu , aku wabakkan pada kawan-kawan semua .
cik feha , cik naquia terpengaruh dari feebie feenie >>> yang kenalkan lagu nih. credit to you .
sebelum ni aku tak pernah pon nak post-post lagu ke jadahnye .
tapi ada sebablah of course aku share vid nih kat entri aku nih .
tengoklah BUDAK lelaki tu .
 ulang sekali LAGI >>> BUDAK
HAHAHAH
walaupun , aku sekarang nih 0 tapi dengar lagu nih .
seriously , berbunga-bunga gileeeeeeerrrrrrr
tak ada pulak teringat kat sesape lelakss .
teringat nak bagi kat diri selalu :)

ps : iloveyoubethlikealovesong, baby !
       lovemyselfmore <3

Tuesday, October 11, 2011

pergi ? aku tak rugi

di situ . aku tahu benar .
aku salah . cukup salah .
aku terlalu banyak .
bagi hati aku pada dia .
hingga tidak ada satupun untuk aku .
bila masa dia campak sisirkan aku ke tepi .
dengan manja baik .
aku lupa .
aku leka .
aku perasan . ya . itu yang tepat .
yang dia ada rasa itu juga pada jiwa aku .
aku beri dia semua rasa . jiwa .
tapi aku silap
bila dia sisirkan aku .
aku mula kecewa .
sebab . selama ni .
aku selalu ingat dia akan sama-sama dengan aku .
aku selalu ingat dia yang terakhir untuk aku . 
selama ini juga mungkin aku tak redha .
aku tak cukup ikhlas dalam memberi rasa itu .
ya , salahnya datang dari aku .
niat yang tak berniat baik tidak akan menjanjikan kebaikan untuk kita .
itu seseolah kita mengharapkan yang buruk itu datang bagai dipelawa .
malang .
rasa itu sudah mati .
bila kau sisirkan dia ke tepi . jauhhhhh ke tepi .
sekian .
kisah sudah tamat .
tapi kali ini aku redha . dan aku yakin . aku boleh hadapi dunia ini kembali .

ps : aku sentiasa dikelilingi dengan orang-orang yang hebat yang boleh bagi aku hidup yang penuh pelangi.pe

satu-satu

aku juga ada rahsia .
aku pasti semua pun ada .
tapi ada satu-satu benda aku boleh beritahu .
tapi ada juga satu-satu benda yang aku tak boleh beritahu .
aku harap semua orang faham .
semua orang ada satu-satu benda tu kan ?
jadi , aku harap semua pun faham
bila aku rahsiakan satu-satu benda .
tak kisahlah siapa anda dalam hidup saya .
tapi faham yang satu itu yaa .
dan tolong .
jangan paksa saya beritahu anda .

ps : saya sayang semua yang ada dalam hidup saya . tapi setiap kita ada batasnyakan?

Monday, October 3, 2011

terima kasih :)

oke . dah jelas .
kita hanya kawan , SM .
aku dapat !
beberapa aku sebak !
aku tahan !
dia pujuk .
aku sebak lagi .
dia takut aku lemah bila dia kata . . .
"kita kawan"
Alhamdulillah .
aku boleh terima itu .
petunjuk yang Allah bagi sekarang pun .
sudah nampak kita macam mana .
takpe .
aku lega .
ini caranya untuk aku ke tajuk yang selanjutnya .
terima kasih, SM