it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 20, 2011

ini untuk kau, sahabat-kawan-boyfie

sebenarnya dah lama aku nak buat entri khas ni untuk kau .
semasa kau baca ni, mesti kau tahu ini khas untuk kau .
aku tak tahu macam mana untuk lebih menghargai kau .
cuma selama ini aku sentiasa mahu yang terbaik untuk kau .
yang lain , jangan terasa . sebab aku semacam lebihkan dia *kau*
bila aku membuat entri ni .
cuma , kalau korang berada di tempat aku .
korang akan tahu kenapa aku amat menghargai orang ni *kau*

kita kongsi , simpan . terlalu banyak *tak kongsi lelaki yang sama*
kita pernah menangis rindukan *laki aku n laki kau kawan*
banyak nak kongsi nih
tak banyak nak kongsi dengan yang lain .
tapi kau tetap ada kat situ nak dengar aku mengarut
*tahan*
kau memang suka berkorban kan ?
ternyata . banyak dah kau korbankan .
tak semua juga yang sempurna .
tapi kita macam saling melengkapi . kan perempuan ? *kau*
paling aku akan ingat sampai mati biar macam mana kita nanti .
*dah lama aku nak buat entri ni*
aku tak makan untuk 2 hari *cam mustahil kan aku tak makan*
kau balik dari pasar malam . nulis kat sticky note .
"kau kena makan nih , kalau tak , siaplah kau . jangan kawan dengan kite"
eh, perempuan ! kau kenapa nak sweeeettttt beribu kali ganda nih dengan aku eh ?
ishh !
lepas tu .
jahit baju sama-sama .
dengar lagu sama-sama
hujan sama-sama .
cam harrrrr !
aku nak cerita satu-satu . tak cukup untuk entri nih . tapi aku rasa kau tahu siapa *kau*
kawan ,
terima kasih selalu ada dengan aku .
susah senang sesama.
*walaupun kau selalu menyimpan*
kita sama-sama berlagak sangat kuat
tapi kita tahu siapa kita.
terima kasih sebab kau buat aku berakal sikit *lebih kot* .
terima kasih sebab kau buat aku fikir 'kawan kau bukan dia seorang'
untuk yang lain , terima kasih sebab selau hiburkan aku .
aku mesti rindu korang nanti .
sayang korang fit-fit sampai matilah . *walaupun macam mana hubungan kita nanti*

p/s : dah lama & banyak kali entri ini di edit .
       editing yang nih aku tak nangis pon ! huhuhuh



3 comments:

  1. tapi ak rasa ppuan tuh benci kau la..!! sebab kau buat dia nanges lagi kot!!! rasanya laaa...!!! mesti dia benci kau abes!! huhu....


    (thanks.... ak benci kau) da..!

    :)

    ReplyDelete
  2. hahaha i dont know the other way to appreciate that gurl but this is may be a sweetteessstttt entry i had, perhaps :) love you , babe !

    ReplyDelete