it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

pergi ? aku tak rugi

di situ . aku tahu benar .
aku salah . cukup salah .
aku terlalu banyak .
bagi hati aku pada dia .
hingga tidak ada satupun untuk aku .
bila masa dia campak sisirkan aku ke tepi .
dengan manja baik .
aku lupa .
aku leka .
aku perasan . ya . itu yang tepat .
yang dia ada rasa itu juga pada jiwa aku .
aku beri dia semua rasa . jiwa .
tapi aku silap
bila dia sisirkan aku .
aku mula kecewa .
sebab . selama ni .
aku selalu ingat dia akan sama-sama dengan aku .
aku selalu ingat dia yang terakhir untuk aku . 
selama ini juga mungkin aku tak redha .
aku tak cukup ikhlas dalam memberi rasa itu .
ya , salahnya datang dari aku .
niat yang tak berniat baik tidak akan menjanjikan kebaikan untuk kita .
itu seseolah kita mengharapkan yang buruk itu datang bagai dipelawa .
malang .
rasa itu sudah mati .
bila kau sisirkan dia ke tepi . jauhhhhh ke tepi .
sekian .
kisah sudah tamat .
tapi kali ini aku redha . dan aku yakin . aku boleh hadapi dunia ini kembali .

ps : aku sentiasa dikelilingi dengan orang-orang yang hebat yang boleh bagi aku hidup yang penuh pelangi.pe

No comments:

Post a Comment