it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

takcukup.

dah tahu dah.
benda-benda macam ini akan berlaku.
adus.
sekali lagi
aku rasa tak sedap.
memang.
sesak terasa bila nampak dia.
faham tak?
hati aku penuh dengan dia.
dia tak pernah hilang dalam hidup aku.
yang ada ini tak cukup untuk mencukupkan aku.
aku tamak?
bukan.
aku tak cukup rasa kau ada untuk aku, wahai yang ada sekarang.
cukuplah apa yang ada
sudah buat aku rasa sesak.
maafkan aku.
mungkin hati aku hanya untuk dia.
mungkin atau benar-benar?
Allah mempunyai agendaNya sendiri
yang mampu melihat semuanya dengan jelas adalah Dia.
moga-moga ada jalan petunjuk yang jelas buat aku.
aku mohon!

No comments:

Post a Comment