it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

alkisah rumah sewa.

membayangkan saya kena duduk rumah sewa~

disebabkan tak hantar kad aktiviti.
dah malas nak fikirkan kolej tu.
mintalah nasihat.
kakak, ibu dan sebagainya
untuk minta pendapatlah nak duduk luar.(rumah sewa)
ibu.seperti biasalah.
berasa berat hati nak lepaskan.
sebabnya.
duduk kolej pon dah sesak duit.
lagi-lagi nak duduk luar. hati-hati makan maggi lah.
tapi macam besh.
new experience.
tapi ada macam-macam risiko
macam yang harus dipertimbangkan.
saya tak beritahu dia pun lagi.
macam serupa dia bagi pon la kan.
wahaha
incik asri, awak bagikan saya nak duduk luar? ehem2
tengoklah perkembangannya macam mana.

dan semangat punya pasal.
saya siap dah suruh cikgu saya tolong carikan rumah sewa lagi.
tengok-tengok dulu~
so, kita tengokla saja nanti~
:)

No comments:

Post a Comment