it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

entri untuk bakal suami

andai suatu hari nanti
saya dan awak kahwin .
andai suatu hari nanti
saya ada dalam hati awak .
andai suatu hari nanti
saya jadi ibu kepada anak-anak awak .
ini permintaan saya untuk hari ini .
jangan pisahkan saya dengan anak-anak saya dan awak .
saya tak boleh hidup tanpa mereka dan juga awak .
pleeassseee .
macam mana saya nak bernyawa
jika nyawa saya dibawa dari saya .
jauh-jauh .
tolong sayangkan saya .sayangkan nyawa saya .
saya cintakan awak sampai mati .
tapi jangan buat saya hilang nyawa saya .
saya tak nak
senasib 'anis' yang diceraikan suami
dilarikan anaknya selepas enam hari dilahirkan .
binatang sungguh jantan tu! sumpah kau!
yang tak bernama .
yang tak berhati perut .
seburuk manapun ibu itu ,
dia tetap melahirkan bayi itu .
nalurinya tetap pada anaknya itu .
rindu pada anaknya tidak terkira .
itu pasti .
binatang sungguh jantan itu!
matilah engkau !

No comments:

Post a Comment