it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

sampah

hanya .
aku seorang aku .
jadi ,
aku jadi asing dari kalian .
asing .
lihat saja aku .
perhati saja aku .
aku mungkin dekat dengan kalian .
tapi .
aku dah jauh dari kalian .
jauh .
sejak kalian buang aku .
sikit-sikit .
tak perasan .
pastilah .
sebab bukan kalian yang rasa .
aku yang rasa .
dan ,
lebih baik aku beredar sebelum aku dihalau dari lingkungan itu .
aku memang kurang dari anda .
tapi selagi aku mampu di situ .
jangan dicampaknya aku .
bukan aku tak mahu ambil tahu .
tapi bila ada yang terlebih dahulu yang
melebihi lingkungan itu .
baik aku keluar .
yang lebih baik .
aku jujur tahu .
aku jujur tak mahu ambil tahu
bila kalian mahu mengambil tahu .
kau buat aku jatuh lagi .
jatuh terjelepuk .
hari ini .
tapi tolong jangan buat aku seperti SAMPAH
sampah yang buat kau menyampahkan aku .
seperti yang aku katakan .
aku tak sebaik kau .
tapi jangan pandang aku seolah tak ada makna .
dan tolong pandang sekeliling .
ini untuk kau .
dan tolong .
aku merayu .

*taktahunakcakapmacammana*

aku merayu .
tolong jangan klonkan aku .
kerana .
aku dan kau adalah berbeza .
tolong .
aku rasa .
kau rasa .

~adil !

dan kau .
kau lebihkan dia .
sebab dari awal .
kau rasa dia lebih lekas .
jadi kenapa dijadikan aku untuk berada pada lingkungan itu .
lingkungan yang selalu buat aku sesak berada di dalamnya .

dan jangan cakap sampah dengan aku .
walaupun kau rasa aku cukup sampah buat kau .
aku cukup rasakan itu .
silakanlah untuk buat sampahkan aku .
buka mata kau <> luas-luas . lagi luas .
jangan dilupa buka juga mata hati .
aku ingat tanyakan .
selama ini, apa-apa jadi .
lihat .
imbas .
siapa yang kau cari dulu .
____bukan aku .
____________bukan aku lagi .
dan errr ___________bukan aku lagi .
itulah jawapan kenapa aku tak berada dalam lingkungan itu .


keluarkanlah aku dari situ .
supaya kau layak untuk menerima selayaknya .

aku terasa hati .
_____haruslah .
bila orang tak percaya .
sebab kita tak boleh berada dalam lingkungan itu .
bila orang tak percaya .
baik kita berambus

------jangan dibuat seperti sampah .
------jangan dibuat seperti tunggul .
------jangan dibuat seperti . . . tak berharga .

p/s: aku . aku . aku pentingkan diri sendiri . aku tak guna . jadi ? berambus! kau pun tak harga dari hidup aku !

No comments:

Post a Comment