it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

kau rasa ?

ada hak kan ?
suka hatilah nak tulis apa .
nak mengatal apa di entri ini .
kan ada nama aku , gambar aku kat dalam dinding ini .
jadi ,
jangan nak mengelabah sangatlah
aku cakap apa .
sila jangan MENGELABAH .
sekian .

eh, belum habis lagi .
ini kes SENTAP .
sentap.
sumpah sentap .
siapa tak sentap .
silalah faham .
bila aku tanya elok-elok ,
boleh tak tolong jawab elok-elok balik .
tak kesahlah kita ini macam mana sekalipun .
kalau aku buat silap sekalipun ,
silalah beritahu aku .
" ya, anda ada buat salah pada saya.:"
cakap baik-baik .
InsyaAllah aku boleh terima .
ingat aku ni apa ?
sampahkah ?
sekali lagi ?
tak mampu aku nak hidup macam ni .
tapi .
seperti biasa .
hanya aku yang jaga hati itu .
tak mengapalah .
dah terbiasa .
bila dia ingat dunia ini hanya berkisar .
tentang .
hanya dia .



p/s: jangan nak megah dengan apa yang kau ada . aku orang biasa . tak setanding dengan kau . ingat beringat bila berkata . kadang-kadang kita tak perasan . same goes to me . Astaga .

No comments:

Post a Comment