it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

selamat jalan .

bukan mudah nak jadi mudah .
bukan senang nak jadi senang .
saya ada misi saya .
saya tahu apa yang saya buat .
saya rasa apa yang saya rasa .
tapi silapnya di situ .
saya .
saya .
dan saya sendiri .
sentiasa merasakan saya sentiasa B. E. T. U .L
silap besar di situ .
saya tahu .
saya melepaskan .
itu yang terbaek .
bukan itu yang saya minta .
sejak dari awal ,
saya minta untuk melepaskan .
malahan ada yang bersetuju .
dan sangat mahukan yang lain
untuk menggantikan saya .
tapi ,
malangnya ,
kita tidak duduk di muka bumi ini .
sendiri .
kita sentiasa berkumpulan .
saya ada matlamat saya sendiri
kadang-kadang
kita ada sesuatu yang mahu kita capaikan ?
betul tak ?
saya juga .
saya sentiasa membuat sesuatu
untuk membuktikan sesuatu .
siapa yang dapat ,
rezekinya .
siapa yang tak dapat ,
tak mengapa .
saya dah membuktikan sesuatu .
itulah yang anda dapat dari saya .
saya rela melepaskan .
tanpa ada unsur-unsur paksaan .
melepaskan jawatan saya sebagai .
Pengerusi Kor SISPA UiTM Kampus Puncak Alam
dalam mesyuarat tadi .
moga ini yang terbaik untuk semua .
semua .
dan untuk yang bakal memimpin ,
selamat maju jaya .
saya sendiri mewakili diri saya ,
sentiasa akan membantu adik-adik semua
untuk terus maju jaya .

p/s: melepaskan itu bukan untuk orang lain , bukan menolak rezeki . tapi . melepaskan apa yang tidak tertanggung .

No comments:

Post a Comment