it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 7, 2011

oke , ini marah yeee

lunch ari ni ?
amek kalau boleh ,
paling minimal !

diner ?
mana ada makan !
makan angin jee !
minum air mineral je pon .
(terima kasih UiTM)

aku bodoh !
pergilah layan nebes .
yelaa . macam mana aku tak layan.
dah dia datang jee sepanjang masa .
tensen aku !

pastu ,
ulang-ulang kali masuk lOo .
kunun2 nk . . . .
xde pe pon !
tambah tensen aku lagi !


oke, ari ni aku memang tak ada moOd oke ?
sebabkan dia !
sebabkan dia aku ada macam2 raSa nih .

dah buhsan dahhh tunggu macam ni .
cam orang bodoh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment