it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 16, 2013

cemburu. kuat punya cemburu.

sungguh. bila terbaca, baiklah.
Aku akuii, aku cemburu.
pernah dulu aku akui, aku cemburu dengan perempuan itu.

ya, aku akui.
aku bukan kau yg punya.
tapi ternyata, naluri itu ada
dan sentiasa ada untuk kuberikan pada kau, si jantung hati.

aku juga akui.
aku bertepuk sebelah tangan.
aku bukan milik kau.
kau mungkin ada yg lain.

selagi
ku masih mampu mengheret dan membawa sepenuh hati
Menghadapmu.
Akan kubawa kau bersamaku selalu.
Dulu, aku fikir aku boleh basmi kau dari jelajah menjadi sayang.
Malangnya, sudah menjadi sayang.

Cemburu tanda sayang.
sudah sayang kau, maka haruslah ada rasa cemburu.


No comments:

Post a Comment