it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

semalam.
saya nampak dia yang lain.
bukan MA.
semalam juga MA buat saya sakit
lagi.
lagi.
dia yang lain.
saya sayang dia.
dahulu.
tapi dia minta saya pergi.
pergi jauh-jauh dari hidup dia.
sebab dia punya cita-cita harus dikejar dahulu.
tak mengapalah bab itu.
jumpa.
berdegup.
tapi tak sehebat dahulu.
cuba untuk menjadi cool sahaja.
tapi.
mata dia.
suara dia.
wajah dia.
buat saya rindu lagi.
buat saya sayang lagi.
tolong!
jangan buat saya berbelah bahagi dengan MA.
saya sayang dia juga.
hanya MA dalam hati saya buat masa sekarang nih~
bak kata roomate saya,
yang ada depan mata sila jaga dengan baik.
biarlah apa yang dia buat.
kita lihat saja
sejauh mana dia mahu saya terus sakit.

No comments:

Post a Comment