it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

betul saya cakap, indah. awal november.

betul-betul punya indahlah hari saya hari ni.
november.
disebabkan kakak saya. *tersenyum*
thanx, kakak.
u made my day! :)
thanx, ibu.
u also made my day :)
*tersenyum lagi*
once kakak said 'rabbit, i love you being my sister'
hidup 21 tahun dengan dia.
masa dah besar-besar ni.
tak pernah dengar dia cakap macam tu.
bila dah jauh-jauh ini. :)
*tersenyum lagi lagi*
then, kakak said '......biasalah, time study mana nak masyuk. sbr ye, bljr je ler smpi sukses'
tenang saja bila dapat mesej macam tuh.
semalam ini saya tak pernah rasa macam ini.
pembetulan
dah lama tak rasa macam ini.
sayang kakak juga. *harap dia baca*
after that, ibu sent me a message.
ibu said '.....rindu'
speechless.
because miss her, home badly.
then, she said again. '....miss you adik'
lihat! Allah tunjukkan lagi kasih sayangNya menerusi orang-orang di sekeliling saya.
Allah tunjukkan lagi.
satu diambil. Dia buka lebih lagi pintu kebahagiaan.

# jangan risau, Rabitah. ramai orang disekeliling awak.
yang ada, datang untuk menyesakkan. hanya dugaan bagimu.
bersabarlah. tabahlah. sesungguhnya Allah adalah kekuatanmu untuk hadapi semuanya.
InsyaAllah~


No comments:

Post a Comment