it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

lega. indah. sebagaimana pagi ini.

entah kenapa.
bangun sahaja. pagi-pagi.
semacam rasa hangat.
rasa indah.
aku dapat jawapan apa yang selama ini aku nak.
inilah jawapan.
kepada soalan.
kepada gosip.
kepada harapan semua orang.
dapat tak di situ?
selama ini.
ini banyak menyeksa.
banyak memberi rasa.
banyak memberi harapan.
dan pagi ini.
persoalan itu.
terlerai.
selepas tersimpul sekian lama.
dan marilah cari kehidupan baru.
kehidupan tanpa perlu berdiri di atas kehidupan orang lain.
dan haruslah ada sempadan di situ.
dan
baru aku sedar.
aku tak pernah buang seseorang dalam hidup aku.
tak pernah!
tak pernah!
Allah dah buka jalanNya. petunjuk itu.
aku bersyukur kerana Kau memakbulkan permintaan aku. :)

No comments:

Post a Comment