it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

ini juga bukan hanya berkisar tentang kau.

kadang kala
bila kita alpa memikirkan kita
kita lupa akan orang disekeliling kita
kita tak mendengar
apa yang mereka dengarkan
kita tak merasa
apa yang mereka rasakan
kita tak melihat
apa yang mereka lihatkan
kita terlalu leka dengan dunia kita sendiri
sehingga terlupakan yang lain
yang lain
yang banyak berikan warna dalam hidup saya
aku khuatir.
aku akui
kadang kala
ada juga khilafnya di situ
aku juga masuk dalam golongan sebegitu
terlalu banyak memasukkan
unsur mereka-mereka
yang menyesakkan
dalam hidup
terima kasih juga.

kerana mereka juga beri saya kekuatan
untuk terus berjuang keluar dari kesesakan itu.
terima kasih.
ya.
ketahuilah.
percayalah.
bahawa hidup anda tidak hanya berkisar disekeliling anda.
masih banyak yang perlu anda hadapkan di hadapan.
di masa depan.


No comments:

Post a Comment