it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

makan hati terlalu banyak.

tak semestinya.
semuanya nak faham kau.
tak semestinya
aku yang jadi mangsa dikemudian hari.
tak semestinya
asyik aku yang menadah.
tak semestinya
aku yang terkena
tak semestinya
aku yang kena ikut kau.
kau ingat aku tak ada arah tuju akukah.
aku tahu kau lagi bagus dari aku
aku tahu kau lebih ilmiah.
jauh sekali
aku nak jauhkan kau
tapi
jujur.
aku dah banyak makan hati dengan kau
aku harap kau faham.
kita memang baik.
tapi bila kita dah terlalu kenal dengan seseorang
mungkin kita akan bertambah jelak.
harap-harap
itu bukan kita.
kita dah lama kawan.
semoga kita sama-sama boleh duduk cerita hal yang berkenaan.
aku harap kita kawan sampai mati.

p/s: aku juga ada impian nak berjaya bukan kau seorang. aku nampak remeh tapi bukan untuk dilekehkan .

No comments:

Post a Comment