it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

tiba-tiba. tiada motif~

saya juga ada impian.
impian.
yang ingin dijadikan cita-cita.
semua untuk memajukan diri sendiri.
sebelum ini, pernah keluarkan kenyataan.
[bajet artis-artis gitu :) ]
saya akan sambung buat 'master' in any kind of field yang bersesuaian if. . . . .
saya tak BERKAHWIN dalam masa setahun setengah dari sekarang.
dan keputusannya kini.
saya akan sambung buat 'master' .
InsyaAllah, moga-moga Allah mempermudahkan segala urusan untuk ke arah itu.
untuk semua.
untuk memajukan diri.

p/s : tunggu masa nak masukkan entri pasal impian~


2 comments:

  1. eh! haruslah sambung master. saya yang tua dari awak pun belum kawen, awak pun sama la. tunggu giliran yer. hehehe :P

    ReplyDelete
  2. harus2 . sekarang juga tiada siapa di hati . lebih baik .

    ReplyDelete