it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

satu entri bodoh

hye~
ini nak cuba2 saja.
sebab dah banyak kali ada cuba nak buat entri terbaru.
ini yang jadi.

ada sebuah puisi terbaru dari saya.
seperti biasa.
deep inside from my heart.
sebab semalam sedih sangat.
kata liyana , orang yang suka gelak tu orang yang banyak simpan.
yess! definitely right. sokong!
saya rindu awak .
saya rindu banyak kenangan.
yang ada beberapa bulan itu,
buat saya benar-benar rindu awak.
lagi-lagi bila.
ada awak.
depan mata.


p/s : tiba-tiba saya ada seseorang dalam minda saya dan saya tak boleh nak buang dia jauh-jauh. itu. awak :(

No comments:

Post a Comment