it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

kami .


ini keluarga saya .
keluarga lima .
dulu kami berlima .
cuma berlima .
sekarang dah ramai dah .
dah bertambah-tambah .
menunggu-nunggu untuk bertambah lagi .

nampak tak saya ?
yang sangat tengah .
dan sangat senyum .
itu saya .
yang bongsu .
nama saya adik
yang kiri tu ,
angah saya .
nama ? kena cakap juga er ?
ish .
syamsul khairi .
dia nih .
garang sangat .
sangat garang .
dah berkahwin oke ,
itu yang kanan sekali .
kakak saya .
along .
saya sayang dia .
eh , ada tak saya cakap saya sayang angah saya .
tettttttttttttt !
sayang juga .
kami kan adik beradik .
:)
oke , berkenaan kakak !
kami banyak memori bersama .
bila dah dewasa2 nih .
ada juga memori .
lagi banyak rasanya .
saya sayang kakak saya .
saya sayang abang saya .
oke , yang di barisan hadapan tu .
ayah dan ibu .
:)
buah cinta hati saya .
ayah .
the best !
sangat memanjakan saya .
sejak kecil memang manja dengan ayah .
tapi bila dah besar2 nih .
kena pisah2 .
lagi2 kami bukan mahram .
ibu
also the best !
suka manjakan saya juga .
tapi dulu-dulu ibu pernah belasah saya .
sekali sajalah .
kebanyakan masanya .
saya ada back up besar !
ayah lagi !
inilah kami .
lagi cerita ?
akan menyusul .

No comments:

Post a Comment