it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 14, 2011

terima kasih awak .

terima kasih
buat hari saya yang teruk .
jadi hari yang sangat indah .
INDAH ye, gula hati .
awak buat saya bertambah .
pada awak .
maaf !
saya katakan maaf .
jika terlalu awal
saya kata .
saya mula sayangkan awak .
lihat saja
apa yang awak buat pada saya .
awak buat saya untuk faham awak .
tak mengapa .
saya faham .
masa dan keadaan yang tak mengizinkan
apa yang kita inginkan terjadi .
maka.
kun fayakun
saya terima .
redha .
terima kasih .
sekali lagi ,
kerana cuba . cuba . cuba .
buat saya faham awak .
saya faham .
tapi sekali lagi .
saya minta .
jangan main-mainkan hati saya .
sebab saya pernah bermain dengan rasa itu .
dulu .
sampai sakit .
dah puas sakit .
berilah saya masa
untuk ada .
untuk awak .
untuk saya .
dan untuk kita .



p/s: minggu-minggu terakhir kita habiskan dengan mengadap test/presetation yang melambak ni . tapi sabarlah . akan ada hari kita . nanti .

No comments:

Post a Comment