it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

tukar entri

mulanya aku nak update cik blog dengan entri yang lebih berbunga. ya, berbunga! tapi mood nak update hatred entri lagi membara .

ini untuk kau !
aku sudah sampai tahap menyampah + benci dengan kau.
mesti orang pelik ,
kenapa aku cakap macam tu.
kau nak tahu , kau rasalah hidup dengan dia !
tu pun kalau panjang lagilah umur dia .
waaahhh ! kemaen lagi aku mengatur ayat kan.
malaslaaa aku nak cerita
tapi dah tahap maksimum dah tahap kesabaran aku nih . sebelum ni kau sampahkan aku .
aku sabar kan ?
tapi sekarang sabar dah bye-bye-bye .
kita lihat saja apa yang kau mainkan .

No comments:

Post a Comment