it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

macam mana

nak cakap sikit jee .
.
boleh tak ,
kalau tak suka saya ,
tolong ,
cakap saja "TAK SUKALAH KAT AWAK NIH"
tapi ,
talk wisely and nicely, pleassseee !
im transparent .
and
a bit , you know ,
fragile

dan ,
boleh tak ,
kalau suka saya ,
pun ,
tolong ,
cakap " SAYA SEBENARNYA SUKA AWAK "

apa yang ditakutkan kalau luahkan apa yang ada rasa ?
takut hilang mata sebelah ?
tak pernah lagi dengar kes hilang mata sebelah lepas
buat confession .
tak ada salah apa .
tapi
.
.
untuk yang dah experience kena reject berkali-kali
macam aku
.
.
cuba fikirkan
banyak kali
nak cakap kat awak yang saya suka awak .
sory ,
tak kot .
tak dapatlaaa .

saya dah serik !
saya dah fobialaaaa !

No comments:

Post a Comment