it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

jauh ? lihat saja kita sekarang

adakah kita terlalu jauh untuk
satu sama lain
orang-orang berkata,
jika hati kita terlalu banyak pada seseorang
kita tetap merasa dekat
hanya pada dia .
tapi aku rasa
kita jauh
untuk komunikasi
cik komunikasi ?
amatlah jauh dari kita sekarang.
tak mahu berkawan dengan kita
agaknya
oh! aku ada kerja lain untuk diusahakan
bukan mahu mengingat kita yang jauh itu sahaja

tapi
sejauh mana aku buang
sejauh mana aku buang rasa untuk
tinggalkan kau dibelakang
di balik masa yang pantas
tinggalkan kita dalam penuh kerugian
rasa rindu untuk bersama kau
datang kembali
setiap hari
setiap jam
minit
saat
mereka sangat cemburukan
melihat aku tidak memikirkan kau


p/s: awak ,
andai awak ada rasa yang sama , berikanlah pada saya juga. berkongsi sama .
andai tiada rasa itu , jangan dimain-mainkan bagaikan apa-apa kerana hati ini akan luluh .

No comments:

Post a Comment