it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

MACAM __________

ASSALAMUALAIKUM .

wahh , da lama gileee (rrr) tak berjumpa yaa . Almaklumla , kalau tak ada idea . senyap-senyap sudah di sini . kan ?
:)

ini nak ceritalah . dah lama dah jadi ni. dah dekat seminggu . perihal MIMPI .
entah kenapa . asyik mimpi kahwin , kena minang .

kisah mengarut 1:

malam sebelum -sebelum- sebelum .
mimpi kena pinang dengan us0p wilcha . aku taknak .tapi terpaksa nak . sebab keluarga dah suka dia . (sebab dia lawak kot , sambil buat tangan dia gitu )
aku syak ahhh . :)
pastu, disebalik kisah peminangan tu .
ada yang kecewa . tak nak mengalah tau siapa yang kecewa tu . Jehan Miskin plak weyyh .
korang ada ke ?
hahhahah (lagi sekali gelak sorang-sorang kuat-kuat kat bilik IT yang ramai budak2 nerd baru sampai Puncak )
back to the topic , dia frust gilee (rrr) dengan aku . pastu , die kuar dengan pempuan lain sambil minum-minum . ntah pe brand ntah . perlu lak aku nak tahu kan benda2 lagha tu ? hahahahA

kisah mengarut 2:
pagi yang berikutnya . mimpi . . .
teka2laa . teka laaa .
hahaha mimpi kan jep sepah !
bongek kan ? kitorang sangatlah romantis yang aku tak pernah buat dengan orang lain . (lelakilah kan ) pegang-pegang tangan .
pastu , aku cakap macam ni kat die . sambil muka saling pandang-pandang nih
:)
aku :"awak , kita kahwin ye,"
dia : " memang saya nak masuk minang awak . tunggu saya lagi sikit jee . saya nak kahwin dengan awak . terima kasih , sayang,"
wahhh ! boleh bayangkan tak ?
dengan suara dia yang romantik gileee (rrr) tu kompem laa macam real kan . cisss .
sangatlah sweettttt die dalam MIMPI tu.

TAPI

kisah 3 (ini ngeri sikit ):
ini jadi dalam kul 4 lebih laa . pukul 4.30 gitu .
aku mimpi ada kucing tu die gigit sekor ul (ar) nih . tapi last-last kena belit balik dengan ul (ar ) tu . haaa . mimpi ular la plak aku nih . takkan jadi makin teruk kot . adeehh penatlah nak layan benda2 mistik ni. sebab orang kata kalau mimpi ular nih, ada kaitan dengan saka laa sihir la gitu . aku pon da tak ingat dah apa bendanya. tapi ala-ala laaa .
ummm .

p/s: hati-hatilah dengan mimpi anda yang serba serbi mengarut tu . tapi mana yang baik . jadikan pengajaran . tapi nampak sangatlah . mimpi aku ni . TERRRsangatlah mengarut ! hahaha dan LAGHA !
:)

No comments:

Post a Comment