it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

korang ada ?

dalam mulut banyak enzim woow ,
minggu depan dah exam wooow .

anak Atan anak montel papa,
carry mark dapat bape ? (sukati aku jee kan)

lunch nak makan kari ikan.
boleh laa cukup-cukup makan .

bangun pagi2 tengok-tengok ada begok.
dah keluar result sume orang sibuk nak tengok .

mama ranggi pakai baju bulu-bulu.
bukan aku tak nak bagi tengok , tapi aku malu !

arnab main kira-kira
ular main bulu gagak
aku tak kira
aku nak grad taun depan gak .

inilah kerja aku ! bila idea tak ade nak buat apa . aku duk online update blog and duk kat library macam penunggu libraby.

No comments:

Post a Comment