it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 12, 2011

idea tak idealah

bila dapat online .
aku mula jadi sa**i semacam .
dah tiap2 seminit lak nak hapdate entri nih .
bongek !
tetiba . *perkataan yang banyak aku guna hari ini .
idea mencurah2 bagai mencurah ke ladang gandum *motip ladang gandum pulak tengah2 malam ni. buat aku lapar .

idea 1# :
aku nak ceritakan apa yang aku rasa sekarang .
rindu nak balik rumah . rindu kat incik asri *bukan nama sebenar . rindu kat kechik n noi .

idea 2# :
aku nak bagi pereeption pasal gayboy.

idea 3# :
tak adalah menguap . tapi tergoda tengok orang sebilik tidur baek punya tidur . plus, mata ni semacam nak tidur . tapi bukanlah sebenarnya .

idea 4# :
tak ada idea dah . nak tidur pulak dah . inilah sebaeknya kot .
gudnyte semua . :)

No comments:

Post a Comment