it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 12, 2011

musim baru

dah mula sem .
aku jadi semangat . semalam .
tapi bila tahu esok ada kelas .
tetiba rasa nak buat kelas tu tiba2 batal pulak .
tambah2 lagi bila dengar kawan2 nak pergi shupInk.
wahhh ! lagilah aku kan semangat menanam semangat tak sabar mahu ke kelas .
jadi oleh itu.
marilah kita lihat siapa yang tak pergi kelas . buat2 kelas tu batal .
dan marilah juga kita lihat siapa yang pergi kelas tu . dan sanggup tutup mata dan sentap .
nak ikut kawan2 pergi shupInk .

pada yang bersemangat macam aku :
chaiyookk ! aja2 fighting ! semangat (macam dalam iklan milo )

pada yang tak berapa nak semangat macam aku :
jangan ah malas2. anda belum terlambat nak naikkan pointer anda .

pada yang memang malas nak mulakan hidup baru kat puncak ni . kompem bukan aku :
ingatlah ibu bapa di rumah . menantikan kejayaan anda . berusahalah sehingga mendapat sekrol ijazah **tetiba ayat nak drama petang2 .

No comments:

Post a Comment