it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 12, 2011

bunga-bunga

serius . aku tak tahu kenapa status aku kat mukabuku beesahaja
asyik nak berbunga . aku sendiri pon tak faham . serius-serius-serius .
tapi sumpah aku berbunga .
jujur . tiada yang spesifik dan tiada apa yang perlu aku cakap kat sini .
bahawasanya aku dah ada yang punya ke aku dah double ke apa ke .
fyi , aku masih single dan bujang . aku pon tak faham kenapa orang cakap aku dah double . :)
tapi aku sangat gembira dengan diri aku sendiri .
sebab aku sedar aku kena gembira dengan diri sendiri untuk 1minggu 2 nih .
bertahan . kau harus teguh di situ . teguh berdiri teguh

p/s: i'll waiting for you forever for a right time to us . i'll always . loveee you tiil death do apart us . terima kasih sayang

No comments:

Post a Comment