it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

dah 2* !

happy birthday .
pertama-tama .
terima kasih kepada keluarga kerana telah membawa aku ke dunia sebenarnya .
terima kasih juga kepada keluarga kerana manjakan & rembatkan aku selama ni .
sayang semua sekali tiada beza .
terima kasih kepada semua rakan-rakan yang sentiasa ingat pada aku . aku hargai semuanya
terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sentiasa buat hari-hari aku kat kampus ni macam pelangi .
tak sangka , kita dah bertahun mengadap muka masing-masing hari-hari .
tak pernah penat .
terima kasih kepada keluarga SISPA saya yang dari awal mula hingga ke hari ini dan hari-hari akan datang .
aku sangat-sangat-sangat bangga pada kalian terutamanya pada adik-adik inter aku .
kalian yang terbaik .
jadikan yang baik sebagai teladan . yang buruk buang jauh-jauh .
kalian yang selalu menjadi keutamaan aku . 
terima kasih kepada kepunyaan hati.
terima kasih atas segala-segalanya .
kerana sesungguhnya tiada Kau tiadalah kesemuanya kepunyaanKu, Ya Allah .
terima kasih atas segalanya kepada semua .
akhirnya 1312 kembali akan pergi meninggalkan aku dan kembali menyusun hari-hari yang mendatang .
yang sudah tentu menjanjikan perjalanan yang semakin mencabar & indah .
itu sudah pasti .
moga-moga segalanya berjalan-jalan dengan baik sekali .
doakan yang baik-baik sahaja untuk aku .

p/s: aku dah 2* dan aku sangat teruja untuk angka itu . *phuiihh la maen rahsia-rahsia umur kan ?


No comments:

Post a Comment