it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

dah lama kan ?

melepaskan sesuatu yang kau sayang .
mungkin akan bagi peluang pada yang lain untuk lebih sayang
sayang dari engkau .
aku punya sayang .
biar aku yang pertikaikan .
kau tak punya banyak untuk pertikaikan sayang aku .
sayang aku .
biar aku yang pegang .
walau sudah melepaskan .
berdikarilah .
sesungguhnya itu yang engkau mahu .
biar aku tinggalkan dengan penuh
rasa tanggungjawab,
rasa serba salah,
rasa rendah diri .
halalkan semuanya .
aku buat .
semuanya bersebab .
jika aku yang kau dah biasa tengok .
kau tak boleh tahan .
inikan pula orang yang bukan dari kebiasaan kita .
datang .
hambar . hambur .
bagus . jika kau boleh tahan .
tapi jika tidak . sila berterima kasih dengan diri kau .
sebab buat aku rasa macam tu .
terima kasih .
aku hanya orang tua yang mudah terasa .
macam kau orang muda yang sensitif.
aku hanya orang tua yang sudah sampai masa untuk berangkat pergi .
kerana aku tak diperlukan lagi di sini .

p/s: terima kasih pada diri kamu, si orang tua sebab kau berjaya buat yang terbaik bangkit dari norma

No comments:

Post a Comment