it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 1, 2011

gelagat orang dari september-november

sejak masuk semester baru ni *padahal dah nak final dah kan*
aku dapat jumpa ramai jugalah orang-orang yang pelik dalam hidup aku .
nak tahu tak ?
*teruskan membaca k*
situasi pertama :
ada pula katanya nak meminjam sebab tak beli lagi barang-barang peribadi kau .
takkan nak meminjam sampai seminggu kot . dah kena sound baru nak beli yang hak milik kau .
jadahnya kat situ. apa kata anda ? maaflah . aku ni memang kedekut sikit bab barang-barang peribadi . dah kata barang peribadi confirmlah aku kedekss . lainlah aku cakap barang kebajikan atau barangan umum , tak kesahlah kau nak melingkup ke melangkap ke.

situasi kedua :
katanya kau nak berjimat . tapi bila orang buka bungkusan makanan , kau buat pandangan KECIAN kau kat si pembuka makanan tu . aku pun mula menyendeng nak jugak makanan tu . tapi tak adalah kau kata kau nak makan . tapi maaflah sekali lagi . kadang-kadang si pembuka makanan tu , buat dek jeee tengok nasi-nasi yang dibelinya itu dengan penuh nafsu makan ! perghh ! sedap seyh makan guna duit sendiri . makanan orang nak , duit kau peram ? gitu katanya mak senah !

situasi ketiga :
kalau namanya budak-budak bawahan umur dari tahun 19** ni kan . serupa macam tak ada interpersonal skill and social skill lah aku tengok . kacian ! pedih je hati tengok gelagat-gelagat mereka . sedih aku . kau bayangkan . aku yang garang , cenggihh serupa singa nih *budak-budak junior gelar aku macam tu* boleh say sorryyy sebab aku tahu tu salah kami . tapi dia boleh pulak kata aku macam-macam . loudspeakerlah , wartawan hiburanlah , batu apilah . takkan aku nak cerita kat sinilah kan apa kesnye ? tak ada budi bahasa . cakap kemain lagi berpusing-pusing . confirmlah aku nak sampaikan kat sini jejanss tu pandai bercakap . serupa loyerrr. tapi itulah . tak ada pon masuk dalam dean list dan terlibat je kot dalam KACA . *khas untuk budak uitm k* kalau nak fikir mulut jahat aku , aku boleh je kot maki dia . tapi aku taknak benda macam ni larut-larut *alang-alang dah berlarutan kan* jadi aku rendahkan diri lagi . minta maaf . aku tak faham apa yang dia nak ? macam harrr jee . boleh sesiapa bagitau apa masalah dia sebenarnya er ?

p/s : ada pape nak tambah ? tak faham aku gelagat manusia la la nih ! :/

No comments:

Post a Comment