it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 4, 2011

mana taknya

mana pula aku tak rindu kau .
mustahil dan sudah tentu aku sedang menipu diri aku sendiri . 
sedangkan kita selalu kongsi suka duka sama-sama .
sumpah ! aku rindu . tapi oke ,fine .
kita . aku & engkau kena mulakan hidup baru .
Alhamdulillah . dalam usia & peluang yang aku ada .
dan hampir 22 tahun aku hidup .
aku masih mampu lagi berdiri sekali lagi selepas kegagalan .
kali ini , ini antara yang terbesar batu yang aku sadungkan dengan sengaja .
dengan sengaja juga aku biarkan hati aku terus pada kau .
Syukur sekali lagi .
engkau juga kelihatan bahagia walaupun tanpa aku .
percayalah . aku hanyalah seorang perempuan yang tidak boleh berkawan
baek dengan kau .
kerana aku akan terjatuh lagi pada kau .
ya , aku tak pernah belajar nampaknya dari kau .
walau banyak yang datang menguji kita .
nampaknya kali ini .
aku telah teruji dan aku sangat teruji .

p/s: terima kasih kerana kau , aku masih mampu berdiri menghadap matahari dan dunia . terima kasih juga kerana kau , aku semakin terasa keberadaan keluarga dan rakan-rakan di sisi . :) big F*off to you!

No comments:

Post a Comment