it's about my life

My photo
gombak, selangor, Malaysia
Thanks Allah for everything.

my birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 15, 2012

sudah lama

lama tidak aktif . 
melihat blog orang yang lain membuatkan aku rasa mahu aktif kembali.
di hari yang baru untuk tahun yang baru ini . 
1 Muharam . 
aku tidak seperti yang lain . 
yang mungkin sudah berbaris baris azam baru mereka . 
Alhamdulillah . aku masih tertanya-tanya apakah yang akan aku azamkan
pada tahun baru ini . 
Ya , mungkin aku rasa aku patut buat satu baris saja mungkin . 
nanti aku fikirkan . 

p/s: program Maal Hijrah , membuka satu lagi persepsi baru untuk duniaku .
-tengah tengok , ayat ayat cinta . teringat satu baris ayat dalam ini "sabar fahri , Allah sedang berbicara denganmu"

2 comments:

  1. Dialog orang yang berada di dalam penjara bersama fahri tu mmg menyentuh hati... and of course fahri itu hensem... ahaha

    ReplyDelete
  2. sangatkan . cerita macam tu laa patut tengok berkali. ada msg yg sentuh hati nih . hehe fahri ? sgtlaaaaa! tp sosial dalam kehidupan sebenar . alahai~

    ReplyDelete